ინდივიდუალური სასწავლო გეგმები

მოსწავლის საგნობრივი შეფასება სასწავლო წლის დასაწყისში
მოსწავლის სახელი-გვარი:
კლასი: VI
საგანი: ინფორმაციულ საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები
მასწავლებლის სახელი-გვარი: თინათინ ანტონიანი
თარიღი: 17.09.2018

მოსწავლემ გასული სასწავლო წლის დასასრულს გამოავლინა შემდეგი სასწავლო შედეგი/ები
შედეგის მიღწევას ადასტურებს შემდეგი ინდიკატორი/ები
შედეგის მიღწევას არ ადასტურებს შემდეგი ინდიკატორი/ები
ის ტექნ. V.1.  მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის  უსაფრთხოდ გამოყენება.
·                     ჩართავს და გამორთავს კომპიუტერს, როგორც ოპერაციულ სისტემას შესაბამისი ფუნქციის გამოყენებით, ასევე მოწყობილობის ჩართვა-გამორთვის ღილაკების საშუალებით. გაიაზრებს ამ ორ ხერხს შორის განსხვავებას;


ის ტექნ. V.3.   მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
·                    გაიაზრებს ციფრული მასალის სტრუქტურას;
შეუძლია ფიგურების განლაგება

მასწავლებლის დასკვნა ინდივიდუალური სასწავლო მიზნების საჭიროების თაობაზე

მოსწავლეს არ შეუძლია ციფრული საშუალებების ეფექტიანად გამოყენება ინფორმაციის მიღების, შენახვის და ორგანიზების დროს. საჭიროა, ლაშამ უფრო ყურადღებით მოისმინოს მასწავლებლის ინსტრუქციები და  გულდასმით შეასრულოს  მითითებები.  გააცნობიეროს თაგვის ღილაკების ფუნქციები და ეფექტიანად გამოიყენეოს. გაიაზროს ციფრული მოწყობილობის კომპონენტების დანიშნულება.  

მასწავლებლის ხელმოწერა ––––––––––––––––––––––––––––––––
დირექტორის ხელმოწერა ––––––––––––––––––––––––––––––––––






ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა

თარიღი:17.09.2018
საგანი: ინფორმაციულ საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები
მასწავლებლის სახელი, გვარი: თინათინ ანტონიანი
მიმართულება:
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1
ის ტექნ. I.2. მოსწავლეს შეუძლია სოციალური, ეთიკური, გარემოს დაცვასთან და
ადამიანურ ფაქტორთან დაკავშირებული პრობლემების გაცნობიერება.
2
 ის ტექნ. I.3. მოსწავლეს შეუძლია ისტ პროდუქტის შესაქმნელი საშუალებების გამოყენება.

3
ის ტექნ. V. 6.  მოსწავლეს შეუძლია  სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება კომუნიკაციისა  და თანამშრომლობისათვის.
მოკლევადიანი მიზანი (ერთი მოკლევადიანი მიზანი განისაზღვრება 4-6 კვირის ვადით, სასწავლო წლის მანძილზე სსსმ მოსწავლისთვის შედგენილი უნდა იყოს 6-7 მოკლევადიანი მიზანი)
1.1
აცნობიერებს, რომ ისტ-ის გამოყენების დროს აუცილებელია მხოლოდ მისი ასაკობრივი ჯგუფისათვის შესაფერისი ვირტუალური სივრცით სარგებლობა (მაგალითად, დაუშვებელია სოციალურ ვებ გვერდზე რეგისტრაცია, სხვადასხვა ჩათის პროგრამებით სარგებლობა);

1.2
ავლენს დადებით დამოკიდებულებას ისტ-ის, როგორც  თანამშრომლობის, საკუთარი ცოდნის გაღრმავების, ინტერესების და მისწრაფებების განხორციელების, ნაყოფიერი შრომის მნიშვნელოვანი ინსტრუმენტის მიმართ;

2.1
იყენებს სახატავ და ტექსტურ რედაქტორებს მასწავლებლის მიერ ჩატარებული სასწავლო აქტივობისას;

2.2
ამზადებს და გამოსცემს ორიგინალურ ნამუშევარს ელექტრონულ ფორმატში (მაგალითად, ქმნის ნახატს);

3.1
იყენებს ტექსტური, გრაფიკული და აუდიო მასალის შესაქმნელი საშუალების შესაძლებლობებს ციფრული მასალის საკომუნიკაციო ხარისხის გასაუმჯო­ბესებლად (მაგალითად: ტექსტურ რედაქტორში ასოების ზომების, სტილისა და ფერის შერჩევა, ტექსტის ენობრივი გამართულობა);

3.2
იცავს საკომუნიკაციო საშუალებების კორექტულად გამოყენების წესებს.


ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე 
რესურსი
1.1
აცნობიერებს, რომ კომპიუტერით სარგებლობის დრო, მისი ჯანმრთელობის დაცვის მიზნით, შეზღუდულია როგორც სკოლაში, ასევე სკოლის გარეთ.

მასწავლებლის ინსტრუქცია. სახელმძღვანელო
1.2

მოსწავლე ქმნის სხვადასხვა ფაილს, არქმევს სახელს და გადააქვს მყარ დისკზე
მასწავლებლის ინსტრუქცია.
სახელმძღვანელო
2.1
მოსწავლე მასწავლებლის მითითებით იყენებს პროგრამებს და შედის მხოლოდ მასწავლების მიერ მითითებულ ვებ გვერდზე

მასწავლებლის ინსტრუქცია.
სახელმძღვანელო
2.2
მოსწავლე მასწავლებლის დახმარებით ქმნის ნახატს.  აფერადებს ფიგურებს, ნახატებს, შეუძლია წაშალოს.
მასწავლებლის ინსტრუქცია.
სახელმძღვანელო
3.1

მასწავლებელი მოსწავლეს აფალებს გახსნას ტექსტური რედაქტორი და დაწეროს  ციფრები, ანბანი.
მასწავლებლის ინსტრუქცია.
სახელმძღვანელო



ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის მონიტორინგი


მოკლევადიანი მიზნები
თვე
1

თვე
2
თვე
3
თვე
4
თვე
5

1
ახდენს ციფრული მოწყობილობების დანიშნულებისა და მათი მოქმედების ძირითადი პრინციპების გაგების დემონსტრირებას (კომპიუტერის ჩართვა, გადატვირთვა, გამორთვა);









2
სწორად მოიხმარს შენახვის მოწყობილობებს (მაგალითად: ფაილის შენახვა მყარ დისკზე, გარე დისკზე; flash-მეხსიერების გამოყენება);









3
აცნობიერებს, რომ ისტ-ის გამოყენების დროს აუცილებელია მხოლოდ მისი ასაკობრივი ჯგუფისათვის შესაფერისი ვირტუალური სივრცით სარგებლობა (მაგალითად, დაუშვებელია სოციალურ ვებ გვერდზე რეგისტრაცია, სხვადასხვა ჩათის პროგრამებით სარგებლობა);







4
აცნობიერებს, რომ ისტ-ის გამოყენება ყოველდღიურად ხანგძლივი დროის განმავლობაში უარყოფითად მოქმედებს ჯანმრთელობაზე, კერძოდ: თვალის, მაჯისა და კიდურის არეში დაძაბულობა; ტკივილი კისრისა და ზურგის არეში, სტრესი და სხვა;







5
იცავს საკომუნიკაციო საშუალებების კორექტულად გამოყენების წესებს.







მიღწეული მოკლევადიანი მიზნების აღწერა ხდება განმავითარებელი კომენტარით

Комментариев нет:

Отправить комментарий