მოსწავლის საგნობრივი შეფასება სასწავლო წლის დასაწყისში
მოსწავლის სახელი-გვარი:
კლასი: VI
საგანი: ინფორმაციულ საკომუნიკაციო
ტექნოლოგიები
მასწავლებლის სახელი-გვარი: თინათინ ანტონიანი
თარიღი: 17.09.2018
მასწავლებლის დასკვნა ინდივიდუალური სასწავლო მიზნების
საჭიროების თაობაზე
მასწავლებლის ხელმოწერა
––––––––––––––––––––––––––––––––
დირექტორის ხელმოწერა
––––––––––––––––––––––––––––––––––
|
ინდივიდუალური
სასწავლო გეგმა
თარიღი:17.09.2018
საგანი: ინფორმაციულ საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები
მასწავლებლის სახელი, გვარი: თინათინ ანტონიანი
მიმართულება:
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1
|
ის ტექნ. I.2. მოსწავლეს
შეუძლია სოციალური, ეთიკური, გარემოს დაცვასთან და
ადამიანურ ფაქტორთან დაკავშირებული
პრობლემების გაცნობიერება.
|
2
|
ის ტექნ. I.3. მოსწავლეს შეუძლია ისტ
პროდუქტის შესაქმნელი საშუალებების გამოყენება.
|
3
|
ის ტექნ. V. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და
გამოყენება კომუნიკაციისა და
თანამშრომლობისათვის.
|
მოკლევადიანი მიზანი (ერთი
მოკლევადიანი მიზანი განისაზღვრება 4-6 კვირის ვადით, სასწავლო წლის მანძილზე სსსმ
მოსწავლისთვის შედგენილი უნდა იყოს 6-7 მოკლევადიანი მიზანი)
1.1
|
აცნობიერებს, რომ ისტ-ის გამოყენების დროს
აუცილებელია მხოლოდ მისი ასაკობრივი ჯგუფისათვის შესაფერისი ვირტუალური სივრცით
სარგებლობა (მაგალითად, დაუშვებელია
სოციალურ ვებ გვერდზე რეგისტრაცია, სხვადასხვა ჩათის პროგრამებით სარგებლობა);
|
1.2
|
ავლენს დადებით დამოკიდებულებას ისტ-ის,
როგორც თანამშრომლობის, საკუთარი ცოდნის
გაღრმავების, ინტერესებისა და
მისწრაფებების განხორციელების, ნაყოფიერი შრომის მნიშვნელოვანი ინსტრუმენტის
მიმართ;
|
2.1
|
იყენებს
სახატავ და ტექსტურ რედაქტორებს მასწავლებლის მიერ ჩატარებული სასწავლო
აქტივობისას;
|
2.2
|
ამზადებს და გამოსცემს ორიგინალურ
ნამუშევარს ელექტრონულ ფორმატში (მაგალითად,
ქმნის ნახატს);
|
3.1
|
იყენებს ტექსტური,
გრაფიკული და აუდიო მასალის შესაქმნელი საშუალების შესაძლებლობებს ციფრული
მასალის საკომუნიკაციო ხარისხის გასაუმჯობესებლად (მაგალითად: ტექსტურ
რედაქტორში ასოების ზომების, სტილისა და ფერის შერჩევა, ტექსტის ენობრივი
გამართულობა);
|
3.2
|
იცავს საკომუნიკაციო
საშუალებების კორექტულად გამოყენების წესებს.
|
ჩამოწერეთ
მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ
შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე
|
რესურსი
|
|
1.1
|
აცნობიერებს, რომ კომპიუტერით სარგებლობის დრო, მისი
ჯანმრთელობის დაცვის მიზნით,
შეზღუდულია როგორც სკოლაში,
ასევე სკოლის
გარეთ.
|
მასწავლებლის
ინსტრუქცია. სახელმძღვანელო
|
1.2
|
მოსწავლე ქმნის სხვადასხვა ფაილს, არქმევს სახელს
და გადააქვს მყარ დისკზე
|
მასწავლებლის
ინსტრუქცია.
სახელმძღვანელო
|
2.1
|
მოსწავლე მასწავლებლის მითითებით იყენებს პროგრამებს და შედის
მხოლოდ მასწავლების მიერ მითითებულ ვებ გვერდზე
|
მასწავლებლის
ინსტრუქცია.
სახელმძღვანელო
|
2.2
|
მოსწავლე მასწავლებლის დახმარებით ქმნის
ნახატს. აფერადებს ფიგურებს, ნახატებს,
შეუძლია წაშალოს.
|
მასწავლებლის
ინსტრუქცია.
სახელმძღვანელო
|
3.1
|
მასწავლებელი მოსწავლეს აფალებს გახსნას ტექსტური
რედაქტორი და დაწეროს ციფრები, ანბანი.
|
მასწავლებლის
ინსტრუქცია.
სახელმძღვანელო
|
ინდივიდუალური
სასწავლო გეგმის მონიტორინგი
მოკლევადიანი მიზნები
|
თვე
1
|
თვე
2
|
თვე
3
|
თვე
4
|
თვე
5
|
|
1
|
ახდენს ციფრული
მოწყობილობების დანიშნულებისა და მათი მოქმედების ძირითადი პრინციპების გაგების
დემონსტრირებას (კომპიუტერის ჩართვა, გადატვირთვა, გამორთვა);
|
|
|
|
|
|
2
|
სწორად მოიხმარს შენახვის მოწყობილობებს (მაგალითად: ფაილის
შენახვა მყარ დისკზე, გარე დისკზე; flash-მეხსიერების
გამოყენება);
|
|
|
|
|
|
3
|
აცნობიერებს, რომ
ისტ-ის გამოყენების დროს აუცილებელია მხოლოდ მისი ასაკობრივი ჯგუფისათვის
შესაფერისი ვირტუალური სივრცით სარგებლობა (მაგალითად, დაუშვებელია სოციალურ ვებ გვერდზე რეგისტრაცია, სხვადასხვა ჩათის
პროგრამებით სარგებლობა);
|
|
|
|
|
|
4
|
აცნობიერებს, რომ
ისტ-ის გამოყენება ყოველდღიურად ხანგძლივი დროის განმავლობაში უარყოფითად
მოქმედებს ჯანმრთელობაზე, კერძოდ: თვალის, მაჯისა და კიდურის არეში დაძაბულობა;
ტკივილი კისრისა და ზურგის არეში, სტრესი და სხვა;
|
|
|
|
|
|
5
|
იცავს
საკომუნიკაციო საშუალებების კორექტულად გამოყენების წესებს.
|
|
|
|
|
|
მიღწეული მოკლევადიანი მიზნების აღწერა ხდება
განმავითარებელი კომენტარით
Комментариев нет:
Отправить комментарий